Friday 24 November 2017

Zarobil na forexe


Forex Stratgie Ako zarobi milin na Forexe Kad zaiatonk, ktor objav Forex, alebo nejak on-line obchodovanie, prv o vid, s rchle prachy. Rchle prachy um prv milin na Forexe. A ete ani neotvoril relny et a u sa v hlave voz na Ferrari a kupuje vilu na Jadrane. Priznajme si primne, aj t sksen comerciante, kad tak bol. Je to aj normlne, bolo por uma div aby para tak nebolo. Ty potrebuje entuziazmus a vidie pred sebou ciele, ktor chce dosiahnu. Cel problm je nie len v tom, e você está com uma estraga na Ferrari nie je ani na pol ceste, ale e nie je ani iadny plk ako t mainu tam nasmerova. Astokrt dostvam tto otzku na seminroch, alebo v emailoch, i je vlastne relne mon, naozaj zarobi dez milin na burze. Chce to systm Je to mone, o tom niet pochb. Sm som videl relne ty profesionlnych traderov, ktor zaali s relatvne malmi kontami. Rdovo niekoko stoviek dolrov. Ale oni sa nikdy o dix milin nezaujmali. A ani ma para nikdy nezaujmalo, preto som na mojich cestch ako pem v mojej Forex knihe. Nikdy na toto priamo nesptal. Lebo to nie je ani moja motivcia v ivote, ma vea peaz. Ja ccem len ivot milionrov a dez bezpochyby mm a mono aj ovea kraj a bezstresovej. Ale ke u sa ma niekoko ud na para sptalo, ako creckn ten jak-pot na Forexe, tak som obvolal niekokch milionrov na Forexe a vetci mi dali vemi nezvisle na sebe nasledovn vzorec. Otvor konto s 10.000 eurdolrov. Vytvor stratgiu s 10 profitom. Parda, idem na a Znie a um neuveritene jednoducho. Tak a rozrtame: Prv rok: Zaiatok janura: 10.000 eur Febrar: 11.000 eur Marcar: 12.100 eur A po koniec decembra: 31.384 eur U tu me vidie, e ak rob 10 kad mesiac, e to nie je kad mesiac 1000 eur (10 Z prvotnho kapitlu), ale 10 z poslednho mesiaca. Tmto sa tvoj vklad za jeden rok ztrojnsobil. Druh rok: Zaiatok janura: 31.384 eur Februr: 34.522 eur A po koniec decembra: 98.457 eur Za dva roky obchodovania je to u skoro 100.000 eur. Tret rok: Zaiatok janura: 98.457 eur Koniec decembra: 309.126 eur Milin na Forexe 8211 iadny problm 8211 ale8230 Não há znie to neuveritene lkavo, ale m to nepatrn hik. Teda lepie povedan dva: Prv je: z mojich sksenost to dosiahli iba udia, ktor sa o dez milin ani len nezaujmali a bolo im jedno koko maj na te. Jedin o o sa cel tie roky zaujmali, boli ich stratgie, ktor obchodovali. Toto je absoltne nevyhnutn: vytvori si vlastn stratgiu a vedie ju aj obchodova (disciplank moneymanagement). Za druh: Ak chce presne dodra pln, tak by si z toho konta nemal vybera 4 roky iadne peniaze. Ale my musme z nieoho i, vak. Tome v realite para cel bude trva o jeden rok dlhie. Ty mus prv rok nejako prei. Para znamen i z spor, na podpore, ako sa len d. Potom ak prde na tch 30.000 eur, ich vyberie a zane prakticky na nule. 30.000 euros bude stai na prv dva roky (ak ti samozrejme sta rone 15.000 eur). Na konci druhho roka u tam bude nieo okolo 100.000 eur a tam u ke vyberie mesane 1000-1500 eur u sa a strat. Toto je relny modelo ako zarobi milin na Forexe, ktor zvldli dvaja trader a al dvaja robili nieo podobn. Ono para fungar um perfektne. Netreba ma vek, ako m vea zaiatonkov, ke si mylne myslia, e bud u v prv mesiac robi 20-25 mesane. Alebo ete lepie, ak z 1000 eurovho konta si mu financova ivot. Para je utpia. Je para sen neznalcov. Ak sprav aj 5-8 za mesiac a pravidelne, tak si me gratulova. Super vkon. 1000 eurov konto je dobr na testovanie stratgi, ale na relne obchodovanie ilzia. Ak m nejak in npad alebo systm ako zarobi milin na Forexe, kudne ho nap dolu do komentrov. Milão Marko 11092017 às 00:07 ja som 4 anos atrás na Forexe, ale nie profitabilny 4 roky. Ide. Mi to asi 2,5 roka. Ale za dez cas som obchodoval hlavne pre zakaznikov. A inac som vela cestoval, minal, zil na roznych miestach (aj teraz zijem v Kieve), uzival si zivota, zeny ma stoja prachy no ved asi como vies predstavit, ako to chodi, ak nemas nejaky pevny zivotny ciel a zarabas viac prachov ako Mozes minut. A ja so relativne skromny, co sa financii tika. Drzim sa pravidla: Ja nechcem byt milionar, ja chcem mat len ​​zivot milionarov. A dez myslim ze mam. Milan Marko 14092017 às 18:49 Je to sranda, ale ja vobec nemam take tuzby, ako napriklad byt milionar. Ja som daleko skromnejsi, chcel por som mat len ​​pravidelny a pomerne isty, co aj nie velky prijem, zatial len popri svojom hlavnom prijme zo zamestnania, ktory je vyslovene mizerny Aspon teda zatial takto. Drzim sa pri zemi, asi je to uz dane vekom. Sny o milionoch zarobenych na forexe rad prencheam mladsim Moja druha tuzba je nebyt vobec zamestnancom. Para je viacmenej zbozne prianie. Moct si vyberat ludi s ktorymi sa budem stykat, s ktorymi budem pracovat, ktorymi sa budem obklopovat. Pretoze to ako zamestnanec nemozem. Jn 01112017 às 05:17 U ma je to asi to ist. Mm u pln zuby fov, pracova a zarba ete aj na darmorov po kancelrich. Chcem por samostatn a dopriou si trochu viac ako mi dovouje mj sastn prjem. Mm jednoduch profitabiln stratgiu a pomali sa posvam dopredu. Um Nepanrebujem de dez milins. Ale pri relatvne nzkom vklade 200 a 100 dodran zkladnch pravidiel forexu a vlastnho mm je mon tento cie dosiahn do 3 rokov. Miloslav Kol 11122017 às 08:29 Drm vm vetkm palce, ja som si myslel tie e je to jednoduch, ale viete o je mojim snom, zarobi nasp svoje straty. Prv rok som bol nae, druh som strail 1000 E, tret 1000E a tvrt 1500E a teraz piaty rok som znovu na se a mm strach sa k tomu vrti. No entanto, não pode ter mais nada, mas não pode ser usado.): Jn 26122017 às 21:08 Reagujem na hore uveden vzvu a v krtkosti popem ako na ten 8222milin8220. Budem tu psa esta v teoretickej rovine. Dajme tomu, e som si otvoril et so smou 300. Sumu imaginrne rozdelm na 100 200 a s tom pracujem akoby tam bolo len 100. 200 nechvam ako zlohu na stratov obchody. Zkladom celej stratgie je zhodnoti et o 2 kad de. Para znamen zarobi na zaiatku 2 102. Je problm zarobi 2. Myslm si, e nie. Ak ich u vak mm zaroben. Mal por som ods od potaa, alebo sa prepn na demo. Ruku na srdce. Kokokrt sa Vm u stalo, e ste mal u zaroben nejak para um vo vidine vekch pez ste prili i o tie zaroben Je uplne jedno ak stratgiu obchodovania pouvate. Niekomu na tie 2 sta zska z obchodu 20 -30 bodv, imu 100-150, prpadne si tie 2 rozloi na viac obchodov. Zle na riziku, ktor ste ochotn podstpi. No a o sa deje aej Zhruba po mesiaci por som mal ma na te 150 zloha. 2 zo 150 3. Tome-lhe musm z obchodu vyai 3 de. Ak som na zaiatku obchodoval 100 0,1 lot a potreboval som na to naprklad 25 bodov, tak teraz budem potrebova op 25 bodov, ale 0,15 lotu. Vlastne to sam riziko, t sam stratgia ako na zaiatku. Nie vdy sa vak podar zska tie 2. Niekedy je obchod stratov, alebo sa 8222zadar8220 a mme aj 3-4. Tieto straty - zisky naviac pripisujeme - odpisujeme zo zlohy, alebo ak sme v tak si dme pr dn prestvku. Jednoduch, vak Não há um takto para ide de po dni cel rok. Neriskujeme, nevykvame, dodriavame pravidl a vsledok po cca roku obchodovania 10 000 zloha. Sksime ete al rok Prajem vea spechov v roku 2017 Peter 06042017 às 18:44 Ahoj, toto je pekna vyzva, ja som na real ucete zacal obchodovat 20.1.2017, vlozil som tam 100, - um bônus dostal dalsich 50, -, zhruba po Mesiaci som vybral 200, - aby som uz neobchodoval zo svojimi vlastnmi prostiredkami, ale len s tm co som si na nom zarobil, momentalne mam na ucte 1500, - a dufam, e porastie. No parkrat som mal aj stastie, e som e nevybielil ucet. Prajem Vam vetkm vea uspechov splnenie vaich snov. Luki 29062017 em 17:39 Michal Kuc 23052017 em 17:32 Podelim sa s Vami s mojimi TOPIC-mi mojej strategie. Fibonacci, Zlaty rez, Fraktaly 8211 mandelbrotova mnozina, Pascalov trojuholnik. Pozor na kolko ide o matematicke pojmy davajte pozor na para ze forex nie je vedecka poda kde sa aplikuju fyzikalne zakony, ale prave tieto matematicke moznosti umoznuju lepsiu technicku analisar um hranie sa s prognozou pre trh. Rado 21072017 às 21:27 Reagoval por som na nvod Jana Z roku 20178230 Ak mas 300 ucet a na 100 obchodujes 0.1 lotu (1minilot) poda ma riskuje hodne lebo m vyhradench 100 pipov na tvojich 100. ie si nehavas vemi mlo priestoru na vyvinutiesa pohybu Trhu. A 3-4 stratov obchody po sebe A m po 100 ie 13 tu a zana proti tebe hra psichyka A ​​a je to najhorie na forexe. Zle na technike kadho obchodnka, i zatvras uren stratu. I priemerujes, hedzujes8230 ale ja por som Z menej ako 2500-3000 iv e neotvaral a dal por som si MM na kadch 3000 na te obchodova 1minilot. Para o sacerdote na statie protipohybu. Na techniku ​​priemerovania alebo hedzovania a kud na obchodovanie. Takmto MM a tmito technikami som ustal aj protipohyb 5000 pipov konkrtne na EURJPY. Otvra 300 et poda ma je nezmysel. Zvl V dnenej dobe ke nefunguje technick analiza ako fungovala 10 rokov dozadu a trh si ide kam chce poda toho kto si ako prdne. Radej etri o rok viac o otvor ho aspo S 2500. Zdravim MilanMarko 25072017 às 16:08 Copyright 2009 - 2017 ForexStrategie. sk Vetky prva vyhraden. Impressum a obchodn podmienky Milan Marko Media s. r.o. ForexStrategie. sk (alej len spolonos) nepreber zodpovednos za chyby a nepresnosti v tomto materili. Rovnako spolonos nenesie zodpovednos za iadnu stratu pochdzajcu z investci zaloenej na akejkovek informcii publikovanej spolonosou. Vetky informcie tu uveden maj charakter informanho charakteru. Informan materfully uverejnen spolonosou neposkytuj priame odporania k vykonaniu obchodu s finannmi nstrojmi. Takto obchodovanie je pekulatvne a me vies k vysokm finannm stratm. Vetky informcie uverejovan spolonosou maj prevane nun a informatvny charakter a nesm sa povaova za odporanie k vykonaniu obchodu s finannmi nstrojmi. Obsah tohto materilu sa nesmie povaova za priamy alebo skryt sub, garanciu alebo tvrdenie spolonosti, e klienti bud lucrativo z informci tu uverejnench, alebo e s tm spojen straty mu alebo bud limitovan. Pouvame cookies aby sme pre vs zabezpeili dez najlep zitok z naich webovch strnok. Ak budete pokraova v pouvan tejto strnky budeme predpoklada, e ste s ou spokojn. OkVitajte na strnke forexobchodovanie. info, ktor je zameran na Forex trh cudzch mien. Strnka je uren najm zaiatonkom, ktor hadaj zkladn information o obchodovan na Forexe, no svoje tu urite njdu aj sksen obchodnci. Webstrnka vs oboznmi s medzinrodnm devzovm trhom cez zrozumiten lnky. Zistte, o je para Forex, kto na om obchoduje a alie dleit poznatky. Chod strnky podporuje srvtkov proten wpc80 od nu3tion. O je to Forex Kto obchoduje na Forexe Fundamentação analógica Técnica analata Tipicamente prático na Forex Demonstração Forex e Metatrader demo e Forex je skrten tvar anglickho Foreing Exchange (stretn sa mme aj so skratkou FX), ktorm sa oznauje medzinrodn devzov trh alebo inak povedan trh s Cudzmi menami. Zjednoduene mme poveda, e obchodnci na Forexe nakupuj a predvaj obnosy v jednej mene za no menu. Cena takchto obchodov je dan aktulnym menovm kurzom. Rovnako ako na vetkch inch trhoch, aj na Forexe je cieom obchodnkov generova zisk. A je mon dosiahnu predovetkm sprvnym odhadom vvoja menovch kurzov. Forex nie je kamenn intitcia, kde sa denne stretvaj maklri v oblekoch. Tvor ho celosvetov sie vzjomne prepojench bnk. Poisovn, fondov a alch obchodnkov. Vaka vyspelej komunikanej technike a brokerom mete vak na Forexe obchodova aj vy. Nie je potrebn podstupova iadne zloit vstupn procedry. Na zaiatok obchodovania na Forexe vm posta internetov pripojenie, veobecn prehad a intucia. Zaujmavosti o Forexe Forex je najvm finannm trhom na svete. Odbornci odhaduj, e denne tu prebehn obchody v hodnotne 2 a 5 bilinov dolrov. Viac ako ostatn trhy je Forex imnny voi zsahom pekulantov. Va za to predovetkm svojej vekosti, ke aj zsahy vekch bnk nedoku systm rozhodi. Najobchodovanejmi menami na Forexe s americk dolr (USD), euro (EUR), britsk libra (GBP), novozlandsk dolr (NZD) a austrlsky dolr (AUD). Forex nikdy nezatvra. Vaka vzjomnmu prepojeniu trhov v rznych asovch psmach mte istotu, e niekde na plante sa urite obchoduje. Menov kurzy sa tak neustle menia. Ako zarobi na Forexe Menov kurzy s tvoren ponukou a dopytom po jednotlivch mench. Rovnako ako v prpade akhokovek inho tovaru, stva sa vemi iadan mena drahou, zatiao cena tej, ktor vetci radej predvaj, kles. O nkupe, i predaji mien sa obchodnci rozhoduj na zklade politickch, ekonomickch, Finnch a alch informci z celho sveta. Vetko ilustruje nasledujci prklad. Pn Jozef sa intenzvne zaujma o medzinrodn ekonomick dianie, jeho obbenou krajinou je predovetkm Japonsko. Vo vonch chvach tuduje japonsk informan servery, navtevuje aj strnky vznamnch spolonost, ktor tam zverejuj svoje obchodn vsledky. Na zklade vetkch svojich znalosti dospeje k nzoru, e japonsk hospodrstvo vyke rast. Cez internetov aplikciu svojho brokera preto nakpi japonsk jeny v hodnote 1000 USD. Nkupn kurz USDJPY je 119.61, pn Jozef teda dr 119 610 japonskch jenov. Po mesiaci sa jeho predpoklad potvrd. Japonsko zverejuje daje o raste HDP na rovni niekokch percent a obchodnci oakvajci al rast japonskej ekonomiky zan hromadne kupova japonsk jen. Jefe (menov kurz) rastie, za jeden dolr je teraz mon kpi menej jenov. Investcia pna Jozefa tak zvyuje svoju hodnotu. Po roku sa u ale domnieva, e japonsk hospodrstvo m to najlepie za sebou. Svoje jeny radej teda pred za kurz USDJPY 89.67 a vyinkasuje 1334 dolrov. Vaka svojmu sprvnemu odhadu zarobil 334 USD (poplatky za sprostredkovanie transakci pre zjednoduenie nepotame). Gosto disso. Compartilhe:

No comments:

Post a Comment